Direktlänk till inlägg 1 februari 2014

God morgon

Av anna - 1 februari 2014 09:59

God morgon allihopa denna mysiga lördagsmorgonen!

Jag ligger kvar i sängen än och värmer mig och Liam ligger bredvid och spelar på sin surfplatta.

Mötet gick jättebra igår och Ellas pappa var med också Vi pratade ett tag sen efteråt så tyckte hon på soc att vi inte behövde ha någon mer kontakt och om personen skulle ringa igen så kommer dom bara ringa mig och tala om det.

Idag tänkte vi åka och köpa pulkor och ta med oss matsäck och dra iväg nånstans och åka lite :) blir en mysig dag med barnen!

Ha en skön lördag allihop!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anna - 7 februari 2014 15:33

Min kropp är i obalans just nu och jag känner mig inte som vanligt, jag har ont i mage och rygg och ont i axlar, huvud och nacke. Men nu så är det klart att jag ska gå reikikursen i början av mars :) Jag hoppas att min kropp blir bättre då också....

Av anna - 3 februari 2014 16:00

Nu har jag inte läst om det andliga på ett tag, men igår så berättade en vän för mig om helmetoden och jag gick nyss in och läste om den och jag blev väldigt intresserad! Det är definitivt nåt jag ska läsa mer om :) jag går bara och väntar på att få...

Av anna - 30 januari 2014 15:50

Nu ska jag skriva om något som inte har med andlighet att göra men det är en så allvarlig sak så jag måste ta upp det här! I måndags fick jag hem ett brev från kommunen, tänkte att ah nu kommer anställningsavtalet! Men när jag öppnade kuvertet slo...

Av anna - 27 januari 2014 14:07

Jag har tänkt mycket på vad just jag vill göra och jobba med och har kommit på att reiki healing är nåt jag skulle vilja hålla på med. Sen kan man ju såklart gå vidare därifrån och utvecklas ännu mer men där hade jag tänkt börja min resa. Så nu har j...

Av anna - 24 januari 2014 11:17

Hej och välkomna till min blogg som kommer att handla om utveckling, om min personliga resa och om mina upplevelser. Det började i tisdags för mig då jag var på en kurs i andlig och personlig utveckling och då kom mina gamla intressen tillbaka om t...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards